sâmbătă, 27 februarie 2010

La multi ani primaverii din voi !

11 comentarii:

  1. Buna ziua ,

    Vroiam sa va anunt despre un nou site , unic in Romania , prin ceea ce ofera vizitatorilor:

    -Tradu orice cuvant sau text in orice limba !(romana , engleza , franceza , germana , italiana , etc)
    -Asculta textul scris in Romana sau Engleza si trimite mesaje vocale la prieteni !

    Daca considerati util acest site , raman recunoscator daca l-ati accepta ca si comentariu sau
    daca exista posibilitatea adaugarii in blogroll .


    http://www.onlinetranslator.ro/ sau codul :

    Online Translator


    Va multumesc ,

    Tudor

    RăspundețiȘtergere
  2. E placut ca printre noi cei toti,se mai gasesc si persoane carora,primavara,le da de stire ca totusi mai vine...frumos clip,linistitor..

    RăspundețiȘtergere
  3. @ administrator
    Primavara trebuie sa vina ,in primul rand , in sufletele noastre.
    Iti multumesc pentru comentariu !

    RăspundețiȘtergere
  4. @Online Translator
    Si unde e codul?
    Am intrat dar nu l-am gasit.:(

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Translator, eu nu trimit mesaje vocale că nu-s posesor de mobil (şi n-am fost niciodată). Eu nu trimit decât mesaje scrise sau pupicuri. Că mesajul vocal îl ia vântul, dar cei scris sau pupat, rămâne. Deci şansele de a mă vedea printre voi sunt cam... OOO (3 nule)

    La mulţi ani desculţi, dragă Magic Storm !
    Şi-un pupic dulce pe urechiuşe :) !

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti multumesc !
    Urerchiusele mele au fost gadilate in mod placut !
    :)))))

    RăspundețiȘtergere
  7. Atunci... Cobor în jos, Luceafăr blând, alunecând ! :)))))

    RăspundețiȘtergere
  8. Lasa , lasa nu mai aluneca...risti sa ajungi in vreo rapa si nu te mai gaseste nimeni:)))))

    RăspundețiȘtergere
  9. Au vechime mare de 8000 de ani,
    sub formă de pietre, zodii chiar şi bani,
    Prinse strâns în şnur ce-mpletea blând
    focul şi înţelepciunea,
    Fetele-l prindeau în păr de-nflorea natura.
    Din bătrâni putem afla despre mărţişor,
    Despre tot ce-nseamnă el pentru popor,
    El aduce fericire dar şi mult noroc,
    Iarna-i simbol pentru alb,
    Roşul pentru primăvara ce-ndeamnă la joc.
    Vă ofer şi eu în dar mărţişorul- zodie,
    Tuturor ce-mi treceţi pragul prins cu fundă roşie…

    RăspundețiȘtergere
  10. Odata cu primavara sper ca sufletul sa-ti infloreasca ca un ghiocel... sa radieze ca un soare... sa ofere caldura si iubire... si, nu in ultimul rand, sa ramana mereu tanar. Un martisor mic si dulce pentru o fiinta deosebita!

    RăspundețiȘtergere